Tuesday, 23 April 2013

demam PRU13..

kali nie org asyik bercakap pasal pilihan raya jer...gi cafe, PRU... g market, PRU...g toilet pun, PRU...hahaha...memang kali nie panas gler2 r...hahaha
bagi aq,, kita sebagai sebuah negara demokrasi memang perlu ada lha pilihan raya nie....tp pilihan raya yang dilakukan hendaklah adil dan saksama.... x perlu nk menang pilihan raya dengan bermain kotor.... berpolitik lah seperti yang berlaku pada RASULALLAH DAN SAHABAT....'
tahun 2013 bersamaan PILIHAN RAYA UMUM KE-13 jugak lah aq kali pertama terlibat secara langsung dalam membuang undi;..memangggg exciteddd habis lhaaa....hahaah
maklumlah, first time....sape yg akan aq undi...?? hurmmm..tu adalah rahsia,,,  UNDI ADALAH RAHSIA... heheeheh.....yg penting aq akan undi parti yg aq rasas memang layak untuk  memerintah negara MALAYSIA YANG AQ CINTAI INI!!!
ok lah,,,nie coretan aq pasal pru13...assalamualaikum... Salam 1Malaysia....!!!




GAMBAR HIASAN SEMATA-MATA!!!

Saturday, 20 April 2013

sahabat2 di KSKBSBKKM....

rIndUnyEr.....

bErsAma SHAHID


ISKANDAR


                                               
SHAHID

 AFIQ USAIDI
 IS & AFIQ (SOPANK)
 sEdaPnyEr.....
 NIZAM & SHAHID
kaMiLah bAkAL2 mISi JaNtaN....HAHAHAHAHA...

rindu...

Lama btol x update blog nie.... hurm....jenuh membersihkan sawang2 yg ada kat blog nie....
nmpknye xde sebarang perubahan pd blog aque nie....
nti kan picture2 kami pelatih nursing tahun akhir nie...hahaah...see ue later...